Articles

مقالات خارجی - انگلیسی - ترجمه فارسی روان

Articles

مقالات خارجی - انگلیسی - ترجمه فارسی روان

پروژه کارشناسی برق قدرت-280

پروژه کارشناسی رشته برق قدرتانواع خاموشی در خطوط توزیع

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

پروژه طراحی خطوط انتقال hvdcوشبیه سازی simolink matlab-2322

این پروژه مخصوص دانشجویان کارشناسی رشته برق قدرت وانتقال وتوزیع می باشد این پروژه یک پروژه کامل است به همراه مقدمه وچکیده و دارای هفت فصل می باشد و 93 صفحه کامل به همراه محاسبات وفرمول های لازم وهمچنین درآن از نرم افزار شبیه سازی مطلب استفاده شده است.

پروژه جایابی بهینه تولیدات پراکنده و خازن برای مینیمم کردن تلفات توان حقیقی در شبکه های توزیع (مقاله انگلیسی +...

این پروژه بطور کامل می تواند بعنوان پروژه پایانی درس انرژیهای نو در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق قدرت ارائه شده و یا در صورت تکمیل بعنوان پروژه کارشناسی ارشد در زمینه بهینه سازی ارائه شود.

پروژه بهینه سازی بر پایه بیوژئوگرافی (BBO)-705

این پروژه بطور کامل می تواند بعنوان پروژه پایانی درس بهره برداری سیستمهای قدرت در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق قدرت ارائه شده و یا در صورت تکمیل بعنوان پروژه کارشناسی ارشد در زمینه بهینه سازی ارائه شود.

عملکرد قدرت الکتریکی در توزیع و انتقال برق-2171

دسته: برق، الکترونیک، مخابرات فرمت فایل: doc حجم فایل: 547 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 43 پایان نامه و پروژه پایانی کارشناسی در رشته مهندسی برق و الکترونیک با عنوان عملکرد قدرت الکتریکی در توزیع و انتقال برق اهداف پروژه مخابره و انتقال اطلاعات با بهر گیری از خطوط برق اعم از خطوط انتقال یا توزیع و نیز سیم کشی برق داخلی منازل را تحت عنوان مخابرات با حامل خط برق...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.