Articles

مقالات خارجی - انگلیسی - ترجمه فارسی روان

Articles

مقالات خارجی - انگلیسی - ترجمه فارسی روان

تاریخ التراث العربی علم الفلک (زبان عربی)-5768

تاریخ التراث العربی علم الفلک (زبان عربی)

تاریخ نگارشهای اسلامی عربی در زمینه هیئت و ستاره شناسی تا سال 430ق است که از سوی دانشمند شهیر دکتر فؤاد سزگین تألیف گردیده است.

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

تاریخ التراث العربی الریاضیات (زبان عربی)-4641

تاریخ نگارشهای اسلامی عربی در زمینه ریاضیات (حساب و جبر و هندسه) تا سال 431ق است که به اهتمام دانشمند شهیر دکتر فؤاد سزگین تألیف گردیده است

تاریخ التراث العربی الطب و الصیدله (زبان عربی)-3242

تاریخ نگارشهای و تألیفات اسلامی عربی در زمینه پزشکی و داروسازی تا سال 431ق است که به اهتمام دانشمند سترگ، دکتر فؤاد سزگین تألیف گردیده است.

فنون و علوم در اسلام (ترکی استانبولی) 5ج-3649

فنون و علوم در اسلام، تألیف دکتر فؤاد سزگین است که در اصل به زبان آلمانی و کتاب حاضر ترجمه ترکی استانبولی آن است که در پنج جلد (در یک فایل پی دی اف) تنظیم گردیده است در این اثر تمامی علوم و فنون اسلامی بخصوص به تفصیل موضوع تاریخ علم (افزارهای ستاره شناسی، لوازم محاسبات ریاضیاتی و مانند آنها) مورد بررسی قرار گرفته است.

ادبیات فارسی بر مبنای استوری (3ج)

تاریخ نگارشهای فارسی (سه جلد با فرمت پی دی اف) یا همان ادبیات فارسی بر مبنای استوری، تألیف یوری بریگل دانشمند و کتابشناس برجسته روس است که با ترتیب بندی نو از کتاب نگارشهای فارسی اثری سی. استوری، انجام داده و با افزودن نسخه های خطی فارسی موجود در کتابخانه های روسیه، تحریری نو از کار به زبان روسی ارائه داده است. باید افزود که دو جلد از این کتاب...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.